همدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی ۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) است.

۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اربعین حسینی

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی ادراه کل اوقاف همدان حجت الاسلام حاجی محمد زین العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهارکرد: موکب «قمر بنی‌هاشم» واقع در اتوبان همدان- تهران، سه راهی روعان، مسجد امام خمینی، در خدمت زوار عتبات عالیات خواهد بود.

وی ادامه داد: موکب «حضرت زینب(س)» واقع در حسینیه چهارده معصوم(ع)، سه راهی فرهنگیان و موکب «شهید قهاری سعید» در محل اتوبان همدان- کرمانشاه، گردنه اسدآباد- مسجد امام خمینی از دیگر مواکب فعال در ایام اربعین است.

زین العابدینی با اشاره به اینکه در ۴ موکب این مجموعه علاوه بر اسکان، انواع خدمات نیز به زوار ارائه می‌شود، ادامه داد: موکب «فاطمه الزهرا(س)»، واقع در بهشت هاجر، اتوبان ملایر- اراک به عنوان آخرین موکب آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدلله(ع) است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت موکب‌های اربعین از امروز به مرور آغاز می‌شود گفت: فعالیت رسمی موکب‌ها از یک هفته مانده به اربعین آغاز و تا یک هفته پس از اربعین آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدالله(ع) هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این ۴ موکب از محل کمک‌های مردمی و اجرای نیات واقفین در ایام اربعین فعال خواهند بود گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین روزانه ۵ هزار پرس غذا در هر یک از موکب‌های چهارگانه توزیع شود.

برچسب‌ها