شرکت بزرگ گوگل تصمیم دارد جدیدترین پیکسل‌ها از جمله Pixel ۴ و Pixel ۴ XL را در رویدادی در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهرماه) معرفی کند.

قیمت "Google Pixel ۴" و "Pixel ۴ XL" چند روز قبل از معرفی مشخص شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت بزرگ گوگل تصمیم دارد جدیدترین پیکسل ها از جمله Pixel ۴ و Pixel ۴ XL را در رویدادی در تاریخ ۱۵ اکتبر معرفی کند، فقط یک هفته از زمان رونمایی، قیمت هر دو تلفن هوشمند در این میان فاش شده است. شرکت معروف  Evan Blass قیمت‌های Pixel ۴ و Pixel ۴ XL را فاش کرده است و این اطلاعات درز شده همچنین انواع ذخیره سازی گوشی‌های هوشمند پیکسل آینده را فاش کرده است.

قیمت گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL

طبق گفته های راهنما ، دو نسخه Google Pixel ۴ در مدل‌های ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. انواع مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۴ به ترتیب با قیمت (~Rs ۵۶,۰۰۰) و (~Rs ۶۳,۹۰۰) قیمت گذاری می شود. در مورد پیکسل ۴ XL ، گفته می‌شود که مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی (~Rs ۶۳,۹۰۰) قیمت دارد ، در حالی که نوع ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت  (~Rs ۷۲,۵۰۰) پیشنهاد شده است، شایان ذکر است که قیمت پیکسل‌های جدید می‌تواند از بازار به بازار دیگر متفاوت باشد.

مشخصات و قیمت گذاری گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL

مورد مشخصات ، Google Pixel ۴ از یک صفحه نمایش OLED ۵.۷ اینچی با وضوح کامل HD + برخوردار خواهد بود، در حالی که Pixel ۴ XL یک صفحه نمایش OLED ۶.۳ اینچی با رزولوشن چهارگانه + HD را پشتیبانی خواهد کرد، هر دو گوشی هوشمند به ویژگی های نرخ تجدید ۹۰Hz و ویژگی Ambient EQ می پردازند، پیکسل های جدید دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام است که با ۶ گیگابایت رم جفت می‌شود و از نظر نرم افزاری ، آنها اندروید ۱۰ را از سیستم اجرا می‌کنند.

در مورد سایر مشخصات ، دو نسخه Google Pixel ۴ یک دوربین اصلی دوگانه را شامل خواهد شد که از یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسل استفاده می کند، این گوشی ها همچنین دارای قابلیت Face Unlock هستند که پاسخ گوگل به فناوری Face ID اپل خواهد بود. در آخر، این شایعات نشان می‌دهند که پیکسل ۴ دارای باتری ۲،۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است ، در حالی که پیکسل ۴ XL باتری ۳،۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است و همچنین انتظار می‌رود که هر دو دارای شارژ سریع ۱۹W باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها