ارتش یمن فیلم و تصاویر جدیدی از عملیات خود در جنوب عربستان موسوم به «نصر من الله» را منتشر کرده است.

انتشار فیلم و تصاویر جدید از عملیات «نصر» در جنوب عربستان

انتشار فیلم و تصاویر جدید از عملیات «نصر» در جنوب عربستان

به گزارش قدس آنلاین، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی روز دوشنبه تصاویر جدیدی را از عملیات «نصر من الله» در نجران (جنوب عربستان) منتشر کرده است.

ارتش یمن عملیات نصر من الله را طی دو مرحله از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) در محورهای مختلف جبهه نجران آغاز کرد که مرحله اول آن تحت عنوان عملیات «شهید ابو عبدالله حیدر» و مرحله دوم آن با عنوان عملیات «الشهید ابوالحسنین» صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر در تشریح مرحله اول عملیات نصر من الله گفته بود که «در این عملیات، هزاران نفر که بیشتر آنها خیانت‌کار هستند از جمله صدها فرمانده، سرباز و افسر سعودی به اسارت گرفته شدند».

یحیی سریع اعلام کرد که «نیروهای یمنی در 72 ساعت اول این عملیات موفق شدند، شبه‌نظامیان مستقر در نجران را تحت محاصره کامل خود قرار دهند و مقادیر زیادی از سلاح‌ها و خودروهای نظامی آنها را به غنیمت بگیرند»(جزئیات بیشتر).

وی در تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات «نصر من الله» در جنوب عربستان گفت که «به اندازه ماه‌ها از دشمن تسلیحات به غنیمت گرفته‌ایم».

یحیی سریع اعلام کرد که «یگان موشکی ارتش یمن، 6 عملیات را در مرحله دوم این عملیات انجام دادند که شاخص‌ترین آن عملیات حمله موشکی به فرودگاه نجران بود. یگان پهپادی ما نیز در مجموع 16 عملیات از جمله دو عملیات مشترک با یگان موشکی و دو عملیات مشترک نیز با یگان توپخانه‌ای انجام داده است».

سریع در ادامه تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات «نصر» گفت که «بیش از 120 خودروی زرهی منهدم و دست‌کم حدود 200 نیروی دشمن کشته و یا زخمی شده‌اند».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها