یزد- رئیس سازمان جح وزیارت استان یزد گفت : تا کنون بیش از۵۰ هزاریزدی برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند .

بیش از ۵۰هزار یزدی در سامانه سماح ثبت نام کردند

علی اصغر شریفی درگفتگو باخبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبر اظهارداشت: برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین امسال  تاکنون بیش از ۵۰ هزار یزدی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که از این تعداد حضور بیش از۴۹ هزار نفر قطعی شده است .

 وی افزود: در سال جاری آمار ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۲هزار نفری مواجه بوده که این آماررشد قابل توجهی نسبت به سال قبل داشته است و  این نشانگرعشق و اراد ت مردم دارالعباده یزد به امام حسین (ع) است.

 شریفی تصریح کرد: همراه داشتن گذر نامه از ضروریات این سفر معنوی هست و تمام زائرین برای داشتن یک سفر ایمن و خاطره ای زیبا از این همایش معنوی، باید جوانب احتیاط و ایمنی را رعایت کرده و برای شرکت در این پیاده روی افراد حتما باید به مراجعه به سایت سماح به نشانیwww. Samah.haj.ir ثبت نام کرده و با رعایت تمامی جوانب عازم این سفر معنوی شوند .

رئیس سازمان جح و زیارت استان خاطر نشان ساخت: ثبت نام درسامانه سماح همچنان ادامه دارد و روند نام نویسی از زائرین یک روز قبل ازمراسم معنوی اربعین ادامه دارد .

 شریفی در مورد ثبت نام اتباع خارجی استان نیز گفت: اتباع خارجی استان که تمایل دارند در این همایش معنوی شرکت داشته باشند برای ثبت نام باید به نمایندگی های اداره کل اتباع و زارت کشور مراجعه کرده و در انجا  اقدام به ثبت نام نمایند .

برچسب‌ها