مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: ۳۳۷ میلیارد ریال درآمد پست این استان در ۶ ماهه نخست امسال است که بدون افزایش قیمت ها رشدی ۲۰ درصدی داشته است.

درآمد پست خراسان رضوی ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موسوی  افزود: ۲۰ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۳۶۹ مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی و پیشتاز در ۶ ماه نخست امسال در خراسان رضوی جا به جا شده است.  

وی ادامه داد: یکی از کارهای پست ورود به حوزه تجارت الکترونیک است که در این حوزه، خراسان رضوی از شاخص خوبی برخوردار است و رتبه دوم را پس از تهران دارد.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: پست این استان با ۶۰۲ نیروی پستی در حال خدمات رسانی به شهروندان در ۵۴۱ واحد پستی است  که از این تعداد ۳۷۳ واحد شهری و ۱۶۸ واحد روستایی است.

موسوی افزود: در خراسان رضوی ۲۹۷ دفتر پیشخوان دولت وجود دارد و ۱۰۶ واحد نمایندگی قبول، توزیع و جمع آوری پست هم در این استان فعال است.

وی ادامه داد: تعداد ۹۱ خط پستی در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد یک خط، هوایی، یک خط، ریلی و بقیه زمینی است.

مدیرکل پست خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد مراجعان دریافت گذرنامه در این روزها به خاطر شرکت مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: پست این استان در شهریور ماه امسال ۱۵۰ هزار گذرنامه و در ۱۵ روز نخست مهر ماه نیز ۵۰ هزار گذرنامه را تحویل شهروندان داده است.

موسوی افزود: هشت هزار و ۵۸۰ مرسوله طی ۶ ماه نخست امسال  از این استان به خارج از کشور ارسال شده است.

خراسان رضوی دارای سه میلیون و ۷۸۴ هزار مکان و کد پستی است که دو میلیون و ۸۷۸ هزار مورد آن در شهرها و بقیه در روستاهای این استان قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها