البرز- مراسم اختتامیه وتقدیر از نفرات برتر اولین مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران عصر روز سه شنبه در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزار شد.

برترین‌های مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران در کرج معرفی شدند

این مسابقه به همت سازمان مردم نهاد افق فرهنگ رسانه و سایت تخصصی تیم کیتز به شکل مستقل وبا هدف معرفی ظرفیت های جوانان ایرانی در سطح ملی برگزارشد ومدیرکل ورزش وجوانان استان البرز ومعاونان وی، دبیر هیئت فوتبال البرز، برخی از ملی پوشان اسبق فوتبال ایران و فعالان رسانه ای در آن حضور داشتند.

 در این مراسم ابتدا مدیر اجرایی مسابقه گزارشی از روند برگزاری و فرایند انتخاب آثار برتر را ارائه کرد.

مجتبی علی مردانی اظهار کرد: مسابقات طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران با اعلام فراخوان عمومی در سطح کشور از تیرماه سال جاری کلید خورد و با استقبال خوب جوانان روبرو شد.

وی افزود: در مجموع بیش از یکصد طرح از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال شد وبا ارزیابی آثار ۳۰ طرح به بخش داوری راه یافت.

علی مردانی با بیان اینکه شورای داوری متشکل از چهره های ملی پوش اسبق فوتبال ایران، فعالان رسانه و کارشناسان حوزه گرافیک آثار نهایی را داوری کردند گفت: درنهایت ۳ طرح برتر انتخاب وبا اهدای جوایز نقدی و تندیس مسابقه مورد تقدیر واقع شدند.

وی به نفرات برتراین دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: محمد حسین لشگری از شهر فردیس به مقام اول رسید، سید مصطفی میرزایی از شهر مشهد در جایگاه دوم قرار گرفت و بهنام علی مردانی از شهر اهواز در جایگاه سوم جای گرفت.

مدیر اجرایی اولین مسابقه طراحی لباس تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری این مسابقه همراهی کردند گفت: ظرفیت های خوبی در نزد جوانان برای ورود به حوزه هایی چون طراحی المان های ملی است و بایداین توانمندی مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: طرح های برتر با همکاری هیئت فوتبال استان البرز در قالب پیشنهاد و جهت بهره برداری های بعدی به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه دنیا به البسه تیم های ورزشی ما توجه می کند و آن را نمادی از هویت وفرهنگ ما جهت معرفی اش می دانند.

امیر غفرانی افزود: لباس تیم ملی باید شامل نمادهایی باشد که هم ملیت، جغرافیا و هم دین  وایرانی بودن ما را نشان دهد و خوشحالم که یک سازمان مردم نهاد در این حوزه وارد شده و ظرفیت واستعدادهای جوانان ایرانی را به منصه ظهور رسانده است.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز نیز در مراسم اختتامیه مسابقه طراحی لباس تیم ملی با تقدیر از حرکت صورت گرفته گفت: هیئت فوتبال استان البرز پیگیری های لازم برای ارائه آثار برتر به فدراسیون فوتبال را خواهد داشت.

محسن عبدلی افزود: ظرفیت خوبی در برگزاری این مسابقه از استعداد جوانان ایرانی شاهد بودیم و می توان از این پتانسیل برای معرفی المان های فرهنگی کرج واستان البرز نیز بهره گرفت.

برچسب‌ها