سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز فرآیند حذف کاغذی قبوض گاز در این استان از ابتدای آذرماه ۹۸ گفت: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح لازم و ضروری است.

از آذر ماه قبض کاغذی گاز در خراسان رضوی حذف می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن خیراندیش با اعلام این مطلب اظهار کرد: بسترهای گوناگونی برای تکمیل پرونده و جمع آوری اطلاعات مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی اندیشیده شده است. در تلاش هستیم تا اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز با مشارکت شهروندان در یک فضای آرام انجام شود.
وی با بیان این مطلب که هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد افزود: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات بصورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن ثابت خود را به صورت(شماره اشتراک*شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ و یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.
سخنگوی شرکت گاز استان ادامه داد: لینک "طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز" نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده است. همچنین امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم می باشد.
خیراندیش یادآور شد: جمع آوری شماره همراه مشترکین گاز خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال بصورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت در حال پیگیری است. 
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی هدف از این اقدام را تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه های اقتصادی اعلام کرد و گفت: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی هنگفتی در هزینه های کشور می شود.
شهروندان محترم می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره چگونگی اجرای طرح "حذف کاغذی قبوض گاز" در خراسان رضوی با شماره ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تماس حاصل فرمایند.

 

برچسب‌ها