یزد - مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: در سال جاری ۲۸۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در استان یزد تمدید شد.

۲۸۰پروانه استاندارد در استان یزد تمدید  شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد ، محمد رضا زارع اظهارداشت : با توجه به شرح وظایف ابلاغی از سوی ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبارپروانه های کاربرد علامت استاندارد صادره ،این تعداد پروانه  پس از انقضاء اعتبار قانونی سه ساله تمدید گردید.

وی افزود: در همین مدت شش ماه ۸۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده است، ضمن این که ۱۵ مورد صدور مجوز استاندارد نیز در گزارش عملکرد اداره نظارت بر اجرای استاندارد، را نیز شاهد هستیم.

این مسئول گفت: در بازه زمانی گفته شده ۱۶۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی باطل و چهار فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هم تعلیق شد.

زارع تصریح  کرد : پس از احراز شرایط قانونی وبرآورده شدن انتظارات اداره کل استاندارد استان یزد، از یک موردپروانه تشویقی و هشت مورد پروانه اجباری نیز رفع تعلیق شد.

مدیر کل اداره استاندارد استان در خصوص ابطال و تعلیق پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی گفت : بر اساس اعلام برخی از صاحبان صنایع، شرایط نابسامان اقتصادی اعم از تورم و رکود،کمبود مواد اولیه مناسب و استاندارد ،نوسان قیمت ها، ازجمله دلایل این مشکل هست که امیدواریم با برنامه ریزی های خوب مسئولین در سال رونق تولید و برداشته شدن تحریم ها از این پس شاهد ابطال و تعلیق نباشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها