فرمانده پلیس راه کشور اعلام کرد که بار ترافیک در مسیر خروج از کشور و به سمت استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان پرحجم است.

ترافیک پر حجم در جاده‌های غرب و جنوب غرب کشور

قدس آنلاین: سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی‌راه‌های منتهی به مرزهای چهارگانه اربعین افزود: همچنان  شاهد مراجعه زائران به مرزهای چهارگانه هستیم و به همین دلیل نیز ترافیک در معابر و مسیرهای منتهی به این مرزها پرحجم است.

فرمانده پلیس راه کشورمان در مورد بازگشت برخی از زائران نیز به کشور نیز گفت: برای بازگشت زائران نیز تمهیداتی پیش‌بینی شده است، اما همچنان حجم بار ترافیکی خروج از کشور بیشتر از بار بازگشت است.

حسینی در مورد اینکه آیا احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این ایام وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد:‌ این احتمال وجود دارد که با افزایش بار ترافیک به ویژه در یکی دو  روز آخر سفر اربعین، در برخی از معابر محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود تا ترافیک مدیریت شود.

فرمانده پلیس راه کشور در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه و مهران نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر در استان کرمانشاه و محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب - سرپل ذهاب - قصرشیرین به مرز خسروی ترافیک پر حجم و روان است. در محور حمیل به سرابله در محدوده زنجیره سفلی در هر دو مسیر شاهد ترافیک مقطعی نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: در استان ایلام و محور ایلام به سرابله در محدوده تونل آزادی در هر دو مسیر ترافیک نیمه سنگین است. در محور ایلام به مهران در محدوده‌های  سه راهی ماربره، گلان در هر دو مسیر، تونل راه کربلا، کنجانچم در هر دو مسیر و کمربندی مهران در هردو مسیر وضعیت مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم اما روان است.

به گفته حسینی، در محور مهران به پایانه مرزی مهران در هردو مسیر ترافیک نیمه سنگین است و ترافیک در محور دهلران به مهران نیز پرحجم اما روان است.

فرمانده پلیس راه کشور در مورد محورهای استان خوزستان نیز گفت:‌ در محور خرمشهر به شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر ترافیک  نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. در محورهای حمیدیه - بستان به مرزچذابه نیز ترافیک پر حجم و روان وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها