رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال خراسان رضوی از اجرای طرح استعدادیابی فوتبال در مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی برای معرفی به تیم ملی نونهالان ایران خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی فوتبال در مناطق هفت‎گانه خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ، خلیل موسوی ، در خصوص برگزاری طرح استعدادیابی فوتبال مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی اظهار کرد: این استعدادیابی آخرین مرحله از طرح استعدادیابی مناطق هفتگانه خراسان رضوی است. در این طرح خراسان رضوی به هفت منطقه تقیسم شده و تیم منتخب هر منطقه همیشه آماده است تا در صورت لزوم در انتخابی‌ها شرکت کند. قبلا این ایراد وجود داشت که بازیکنان باید از فاصله های دور و نزدیک به مشهد می آمدند و در رفت‌وآمد قرار می‌گرفتند، اما اکنون با طی کمترین مسافت به کمپ‌های مناطق نزدیک به خود می‌روند و در آن جا مراحل تست و تمرین را طی می‌کنند.

رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: این کار باعث افزایش انگیزه بازیکنان در شهرستان‌ها شده‌است. هر کدام از این مناطق در فوتبال پایه فعال هستند و هدف ما از اجرای این طرح، پایش و شناسایی استعدادها و ستاره‌های فردای فوتبال است.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی در این مرحله حضور داشتند و تیم‌های هر هفت منطقه را برای انتخاب بازیکن ارزشیابی کردند. استعدادیاب‌های کمیته جوانان هیئت فوتبال استان هم حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر را برای تیم منتخب استان گزینش می‌کنند، گزینش در هر 7 منطقه خراسان رضوی انجام می‌شود.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها