دادگستری خراسان رضوی طی اطلاعیه ای از ممنوع الخروجی مدیر عامل شرکت سینا بهداشت خبر داد.

مدیر عامل شرکت سینا بهداشت ممنوع الخروج شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی طی اطلاعیه ای از ممنوع الخروجی مدیر عامل شرکت موسوم به سینا بهداشت خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است پس از اقدامات متعدد مجموعه قضایی استان در زمینه اعطای فرصت به مسئولان شرکت موسوم به «سینا بهداشت» برای جبران مافات و انجام تعهدات نسبت به سهامداران محترم و عدم همراهی مسئولان شرکت؛ به ناچار و با هدف دفاع از حقوق سهامداران، برای مسئولان این شرکت پرونده قضایی تشکیل شد.
بر این اساس تعدادی زیادی از شهروندان محترم با حضور در مرجع صالح قضایی علیه مسئولان شرکت شکایتی دائر بر کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، خودداری از استرداد حق دیگران، تدلیس، تهدید، ارعاب، اظهارات خلاف واقع مدیران در خصوص واگذاری سهام و نقض ماده ۲۴۹ از قانون اصلاح قانون تجارت و مواردی دیگر، طرح نموده اند.
همچنین این شرکت دارای تخلفات صنفی متعددی می باشد که در این زمینه نیز پرونده های مختلفی در سازمان تعزیرات حکومتی وجود دارد.
گفتنی است با دستور مقام قضایی آقای (م – پ) مدیر عامل شرکت مذکور از کشور ممنوع الخروج و فعالیت های تجاری این شرکت وفق ماده ۱۱۴ قانون آئین دادرسی کیفری متوقف و ۲ شعبه فروشگاهی این شرکت پلمپ گردیده است.
اقدامات قانونی در زمینه احقاق حقوق سهامداران محترم ادامه دارد و پس از حصول نتایج ملموس؛ از همین طریق اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها