البرز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) استان البرز از تاریخ خبر داد.

آغاز ثبت‌نام جشنواره تقدیر از نخبگان کار وتولید در البرز

حسین فلاح نژاد اظهار کرد: این جشنواره امسال با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین به منظور اشاعه فرهنگ کار و تلاش، ‌رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران در جامعه کار و تولید درسه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دوسطح ملی و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در این جشنواره گفت:کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می توانند از تاریخ بیستم مهرماه تا بیستم آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فلاح نژاد اضافه کرد :  تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه  خوددر سامانه امتنان اقدام نمایند.

وی در پایان گفت:منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند.


 

برچسب‌ها