رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در بخش‌های مختلف نظیر پیشگیری از وقوع جرم، احقاق حقوق عمومی و حفاظت از بیت‌المال در کشور پیشتاز هستیم.

در ‌حفاظت از بیت‌المال ‌پیشتاز هستیم‌
به گزارش قدس آنلاین ، غلامعلی صادقی صبح امروز در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد اظهار داشت: از سال 91 که به عنوان دادستان مشهد آغاز به کار کردم اقدامات مختلفی صورت گرفت و با توجه به ضرورت توسعه شعب دادسرا در مشهد و استان این شعبه ها از 157 شعبه به 211 شعبه توسعه یافت.

وی با اشاره به اینکه در سال 91 میانگین پرونده‌های موجودی شعب دادسرا در شهرستان‌ها به جز مشهد 270 فقره بود، گفت: تعداد پرونده‌ها  امروز به 170 فقره کاهش یافته و در مشهد نیز تعداد پرونده‌ها از 330 فقره در سال 1391 به کمتر از 200 فقره کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت کنونی استانداری شاهد فعالیت‌های خوبی در خراسان رضوی هستیم و هماهنگی خوبی در بین مدیران استان وجود دارد که کم سابقه است.

صادقی اضافه کرد: در حال حاضر در بخش‌های  مختلف نظیر  پیشگیری از وقوع جرم، احقاق حقوق عمومی و حفاظت از بیت‌المال در کشور پیشتاز هستیم و در جرایم خاص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها در سایه حمایت‌های مدیران و مسئولان دستگاه قضا صورت گرفت و هنوز کارهایی در بخش‌های مختلف باید عملیاتی شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به سپردن سکان دادسرای مشهد به محمد حسین درودی گفت: در بین سمت‌های موجود در قوه قضائیه هیچ سمتی به دلیل تعدد وظایف، اختیارات و انتظارات جامعه به اهمیت دادستانی وجود ندارد و امید است با حمایت‌های دادستانی کل کشور شرایط دادسرای مشهد از لحاظ کمی و کیفی و تمام ابعاد بهتر، شفافتر و موثرتر شود و همه وظیفه داریم دادستان مشهد را همراهی و حمایت کنیم.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها