همدان- مدیر مخابرات منطقه همدان گفت:۹ ایستگاه ارائه اینترنت بی‌سیم در سطح شهر همدان نصب شده است

 نصب۹ ایستگاه ارائه اینترنت بی‌سیم در سطح شهر همدان

به گزارش قدس آنلاین محمدعلی گرزین ظهر  یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: زیرساخت‌های این طرح بنا و موضوعات ارتباطی و امنیتی آن حل شده است و با مشخص شدن نحوه اتصال، این اینترنت به زودی به شهروندان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام هدف شرکت مخابرات این است تا مردم به سمت خدمات غیر حضوری پیش بروند، اظهار داشت: حذف قبض‌های کاغذی از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شده است و از این پس مشترکان به صورت پیام کوتاه و یا از طریق سامانه ۲۰۰۰ از میزان هزینه قابل پرداخت تلفن ثابت اطلاع پیدا می‌کنند.

گرزین ادامه داد: پیش از این نیز در چندماه گذشته قبض‌های مشترکان روستایی حذف شده بود.

وی با اشاره به اینکه یکپارچه کردن شبکه همراه اول یکی از مهمترین طرح‌های مخابرات است، بیان کرد: این طرح از ابتدای امسال آغاز شد و با حذف جایگاه‌های مشترک، سایت‌های همراه اول در ۲۲۵ نقطه جایگزین شدند.

مدیرمخابرات منطقه همدان اضافه کرد: دسترسی روستاها به اینترنت نسل چهارم تلفن همراه، از درخواست‌های جوانان ساکن در این مناطق است که امیدواریم با همکاری مسئولان و تامین اعتبار این درخواست را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اینترنت پرسرعت بدون راه‌اندازی فیبر نوری تا ۵۰۰ متر از مراکز ارتباطی قابل ارائه است، تاکید کرد: با اجرای طرح «سورینو»، اینترنت مشترکان از "ای.دی.اس.ال" (ADSL) به "وی.دی.اس.ال" (VDSL بستر انتخابی) تغییر پیدا می کند.

برچسب‌ها