گچساران- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ موکب از این استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف و مسیر بین این دو شهر مستقر شدند.

برپایی ۱۰ موکب توسط کهگیلویه و بویر احمد در مسیر زائران اربعین

به گزارش قدس آنلاین؛ سید فرج الله نظرپور  افزود: از این تعداد موکب پنج تا در نجف، چهار موکب در مسیر نجف به کربلا و  یک موکب در کربلا مستقر شده و خدماتی از قبیل پخت و توزیع غذا، تهیه نان و اسکان زائران را عهده دار هستند.

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در خارج از مرز و در جاده نجف تا کربلا  در کنار عمودهای ۱۷۰، ۶۰۵، ۸۳۶، یکهزارو۱۹۰، ۱۷۰، نجف اشرف شارع ابوالخیر تقاطع حی الشرطه جنب عمود ۳۷۱و۳۶۹، کربلای معلی جنب تانکی الماء مدرسه الابتدائیه(مخصوص مردان) و قریب جامع حی المعلمین مدرسه الاخلاص الابتدائیه(مخصوص بانوان ) برپا شده است.

نظرپور با بیان اینکه ۲۸۰ نفر در خارج از کشور به زائران خدمات ارائه می‌دهند گفت: ۲۶ دستگاه کامیون اقلام مورد نیاز موکب‌های استان در کشور عراق فرستاده شده است.

وی بیان کرد: ۴۷ موکب پذیرایی از زائران اربعین از سوی مجموعه نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی این استان در مسیر زائران تا کربلا برپا شد.

نظر پور اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ۳۳ موکب در استان، چهار موکب شلمچه و ۱۰ موکب دیگر در عراق برپا شد.

برچسب‌ها