همدان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در داخل و خارج از کشور در طول مسیر پیاده روی هستند.

خدمت رسانی به زائران اربعین در داخل و خارج از کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جمعیت هلال احمر همدان ،حمید عرفی یگانه ابراز کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان با ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای که در هر پایگاه ۵ نفر به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول به فعالیت هستند،  آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در طول مسیر پیاده روی هستند.

وی مطرح کرد: در طرح اربعین که حدود ۱۸ روز به طول خواهد انجامید، حدود ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروهای نجات و ۱۱ دستگاه خودروی اداری، حضور دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در دو بخش داخل و خارج از کشور به زائران اربعین خدمت خواهد رساند، افزود: با توجه به پتانسیلی که جمعیت هلال احمر استان همدان دارد و بنابر درخواست سازمان امداد و نجات ۲ دستگاه آمبولانس به همراه ۴ نیرو به کشور عراق اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه تریلرحمل دارو در خاک عراق مستقر شده است، گفت: معاونت درمان جمعیت هلال احمر استان نیز، در ۳ بخش از کشور عراق، تجهیزات خدماتی خود را مستقر کرده است و معاونت داوطلبان نیز ۲ پزشک و ۵ تکنسین دارویی را به کشور عراق اعزام کرده است.

عرفی یگانه افزود: جمعیت هلال احمر استان همدان با توجه به مسئولیت ها و خدماتی که بر عهده دارد، توان خود را در ارائه خدمات به زائرین و همینطور با توجه  به اینکه معین استان های ایلام و کرمانشاه است، در این دو صرف می کند.

برچسب‌ها