سامسونگ Galaxy A۹۰ ۵G را در ماه سپتامبر امسال معرفی کرد و اکنون جانشین این گوشی در حال ساخت است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A۹۱ فاش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ Galaxy A۹۰ ۵G را در ماه سپتامبر امسال معرفی کرد و اکنون جانشین این گوشی در حال ساخت است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A۹۱ تأیید شده است و این گوشی در بخش باتری و شارژ ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

مشخصات و ویژگی ها Samsung Galaxy A۹۱

گلکسی A۹۱ با نام مستعار SM-A۹۱۵F به همان صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full-HD + Infinity-U با همان Galaxy A۹۰ ۵G مجهز شده است. از نظر کارایی ، این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی متکی خواهد بود و از طریق کارت microSD قابل افزایش تا ۵۱۲ GB است.

پیکربندی دوربین سه‌گانه عقب نیز تأیید شده است که تا حدودی شبیه به نسخه قبلی است، این گوشی یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS دارد، با این حال لنزهای فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی در گلکسی A۹۰ ۵G به جای حسگر ۱۲MP قرار خواهند گرفت، در کنار این دوربین، گوشی از سنسور عمق ۵ مگاپیکسل نیز برخوردار خواهد بود. برای عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی ، گلکسی A۹۱ دارای سنسور ۳۲MP با دیافراگم f / ۲.۲ است، برخلاف گلکسی A۹۰ ، گوشی پرچمدار میان رده آینده از پشتیبانی ۵G بهره نمی‌برد.

این گوشی هوشمند برای اتصال ، بلوتوث ۵.۰ ، USB Type-C و Wi-Fi a / b / g / n / ac را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات برخوردار خواهد بود که نکته قابل توجه این دستگاه است. Galaxy A۹۱ احتمالاً با اندروید ۹ پای به بازار عرضه خواهد شد، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد اما هنوز این خبر تأیید رسمی نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها