معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و تشرف خیل کثیری از عزاداران به سمت این استان 103 پایگاه امداد و نجات سیار در 6 محور مواصلاتی مستقر خواهند شد.

افزوده شدن 103 پایگاه سیار امداد و نجات در دهه آخر صفر
به گزارش قدس آنلاین ، اسماعیل بهمن‌آبادی در حاشیه سفر به مرز دوغارون و بازدید از موکب امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یک روز پس از اربعین طرح همسفران خورشید 6، در خراسان رضوی اجرا خواهد شد برای این طرح 25 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد در 6 محور مواصلاتی و پرتردد استان مستقر خواهند شد.

 
وی با اشاره به افزودن 103 پایگاه سیار امداد و نجات بیان کرد: همچنین چندین قرارگاه توسط شعب هلال احمر برای ارائه خدمات به زوار و مسافران در محورهای مربوطه مستقر خواهند شد.
 
بهمن‌آبادی افزود: سال گذشته در همین بازه زمانی 1464 نفر نجاتگر، امدادگر، داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به مسافران و زائران حضور داشتند و امسال با توجه به ثبت‌نام‌های انجام شده انتظار می‌رود این آمار تا 10 درصد افزایش داشته باشد.
 
وی مطرح کرد: برای امدادرسانی به زائران اربعین حسینی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یک قرارگاه در مرز دوغارون مستقر کرده است.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 1300 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر و کادر پزشکی در دهه پایانی صفر در جاده‌های ختم شده به مشهد به زائران پیاده خدمات ارائه می‌دهند.
 
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیش از ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۴۳۳ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۲ هزار و ۳۴۰ امدادگر و ۱۰۳ هزار نفر عضو جوانان هلال‌احمر دارد.
 ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها