مدیر عامل شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی از آغاز پروژه عملیات تکمیلی بدنه و تأسیسات هیدرولیکی بند میاندشت توسط این شرکت خبر داد.

پروژه عملیات تکمیلی بدنه و تأسیسات هیدرولیکی بند میاندشت آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مبین رجبی بیان کرد: بند میاندشت از نوع خاکی بوده که در شهرستان اسفراین واقع شده است.

وی ادامه داد: شرکت آب و خاک قدس رضوی در قالب این پروژه قرار است اقداماتی شامل اجرای پوسته بر روی بند خاکی موجود و همچنین ساخت و نصب تجهیزات هیدرو مکانیکال به همراه تسطیح اراضی پایین دست بند را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی کارفرمای این پروژه را اداره کل امور عشایر خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: این شرکت نیز به عنوان پیمان‌کار در پروژه عملیات تکمیلی بدنه و تأسیسات هیدرولیکی بند میاندشت فعالیت می‌کند.

وی مدت اجرای این پروژه را ۱۸ ماه عنوان کرد و افزود: قرارداد پروژه احداث تکمیلی بدنه و تأسیسات هیدرولیکی بند میاندشت به این شرکت ابلاغ و عملیات اجرایی به تازگی آغاز شده است.

رجبی از پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۴۵۰ نفر در این پروژه خبر داد و تصریح کرد: در این پروژه ابتدا بالغ بر ۷۰ نفر نیروی مستقیم و ۳۸۰ نفر نیروی غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به سابقه شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی در حوزه سد بیان کرد: این شرکت با بیش از ۲۷ سال سابقه اجرایی در حوزه آب و خاک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سدسازی شرق کشور شناخته شده، به نحوی که در سالیان اخیر پروژه‌های عمده ساخت سدهای استان‌های خراسان رضوی، شمال و جنوبی را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و خاک قدس رضوی ادامه داد: از جمله این سدها می‌توان سدهای واقع در سنگرد سبزوار، خواف، نهبندان، غلامان راز و جرگلان، ابیورد در شهرستان درگز و همچنین سیستم انحراف سد مخزنی چایلی در استان گلستان و دربند در استان خراسان شمالی را نام برد که در مجموع با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار انجام شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها