همدان- رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: برخورد ۲ اتوبوس زائران در گردنه اسدآباد یک کشته و ۲۵ مصدوم برجای گذاشت.

برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد یک کشته و ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین حبیب معصومی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ابن‌سینا اظهار کرد:  شب گذشته  در گردنه اسدآباد دو اتوبوس با هم تصادف کردند که این حادثه یک فوتی و ۲۵ مصدوم داشت .
معصومی با اشاره به اینکه اتوبوسی متعلق به همدان در حال برگشت از مرز مهران بود که متاسفانه در گردنه اسدآباد با اتوبوس مشهد تصادف می‌کند افزود: متاسفانه این تصادف به علت خواب آلودگی راننده اتوبوس همدان رخ داده که راننده اتوبوس مشهد فوت کرد.
وی با بیان اینکه از مصدومان اتوبوس همدان ۲۰ نفر در اسدآباد بستری هستند گفت: پنج نفر نیز مستقیم به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

معصومی گفت در ایام اربعین تمام پایگاه‌های ثابت اورژانس فعال و در محورهای پرتردد نیز ۳۰ پایگاه در کنار ایستگاه‌های صلواتی مستقر بودند.

وی با بیان اینکه در محور ساوه ـ همدان، همدان ـ کرمانشاه، آوج ـ رزن ـ همدان و محور همدان ـ ملایر پایگاه‌ها مستقر هستند گفت: آنها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به سر می‌برند.

برچسب‌ها