خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۳ نفر شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

شکارچیان غیر مجاز در اسفراین دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شکار حیوانات وحشی توسط ۳ نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه "ساریگل" و انتقال لاشه حیوانات وحشی با استفاده از یکدستگاه خودروی پژو نوک مدادی به داخل شهرستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت این فرماندهی با شناسایی مسیر تردد این افراد به آن محل اعزام شدند، افزود: ماموران بعد از شناسایی خودروی متهمان آن ها را در محل میدان ابن سینا با رعایت موازین قانونی متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازدید اولیه از خودرو تعداد ۲ لاشه کامل حیوانات وحشی(قوچ) در حالی که سلاخی شده بودند و همچنین یک عدد دوربین چشمی، یک عدد شوکر برقی غیرمجاز و یک تیغه چاقو مخصوص پوست کنی از صندوق عقب خودرو کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، افزود: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها