مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر و سرویس دهی رایگان این سامانه در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام به خیل عزاداران رضوی خبر داد.

تشریح اقدامات شرکت بهره برداری قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین ، وحید مبین مقدم در تشریح اقدامات شرکت بهره برداری قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر گفت : سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز شنبه ۴ آبان ماه مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یکساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ صورت می پذیرد. هم چنین سرویس دهی این سامانه در روز یکشنبه ۵ آبان مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یکساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد. وی اظهار کرد: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز دوشنبه ۶ آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یکساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ و سرویس دهی این سامانه در روز سه شنبه ۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) با یکساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲  و بصورت رایگان صورت می پذیرد. 
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری افزود: برپایی نمایشگاه عکس همه خادم الرضاییم با مشارکت آستان قدس رضوی در ایستگاه شهدا در خط دو قطارشهری، اجرای تئاتر و پرده خوانی در ایستگاه های شریعتی و بسیج و اجرای سرودخوانی در ایستگاه های شریعتی، شهدا و بسیج از سایر اقدامات این شرکت در دهه پایانی ماه صفر می باشد. 
وحید مبین مقدم همچنین از اکران تصاویر و کلیپ های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطارهای خط یک و دو و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه ها و همچنین سیاه پوشی ۳۴ ایستگاه خط یک و دو و نصب بنر های مناسبتی در جلوی قطارها، ایستگاه ها و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه های صلواتی مجاور ایستگاه های قطار شهری خبر داد

برچسب‌ها