قزوین_ استاندار قزوین گفت: حق نداریم از امکانات دولتی به نفع کسی در انتخابات استفاده کنیم.

حق نداریم از امکانات دولتی به نفع شخصی در انتخابات استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین قزوین، هدایت الله جمالی پور ظهر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم و دشمن تمام ظرفیت های خود اعم از ظرفیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را بسیج کرده است و در پیرامون ما نیز احاطه کرده است؛ ما وظیفه داریم تا در داخل کمک رسان هم باشیم  و رمز پیروزی انقلاب و ماندگاری آن، وحدت است.

جمالی پور اضافه کرد: باید امروز عزم خود را جزم کنیم و تشکیل ستاد بودجه انجام شود و نقاط ضعف را بررسی کنیم و مدیران تلاشگر را تشویق خواهیم کرد و از مدیران انتظار داریم بیشتر در جریان مشکلات مناطق قرار بگیرد؛ مدیرانی که فقط در اتاقش حضور داشته باشد، مدیر نیست و مدیری صالح است که مردم نسبت به او نظر مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات، رمز پیروزی، حاکم شدن امنیت بیشتر، عزت ملت و شکست دشمن است و همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری شکل بگیرد و همه باید امید بخشی کنیم و فعالیت های مثبت را نیز به مردم منتقل دهیم.

استاندار قزوین ادامه داد: از همه مدیران انتظار داریم که امیدبخشی به مردم افزایش یابد و مردم با همت و امید بیشتر در انتخابات حضور داشته باشند و مشارکت جدی شکل بگیرد.

جمالی پور تصریح کرد: ما حق نداریم از امکانات دولتی به نفع کسی استفاده کنیم و باید مسولان این امر را رعایت کنند و مدیران به امانتداری و حفظ بیت المال توجه داشته باشند و همه کمک کنند تا این ماموریت به خوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: جهت گیری علیه کسی نباید صورت بگیرد و اگر مدیری علیه و یا به نفع کسی جهت گیری کند با آن مدیر برخورد خواهم کرد و مدیران باید بی طرف باشند.

برچسب‌ها