مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) به زائران پیاده رضوی در ایام دهه آخر صفر در سه ایستگاه در مشهد و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) در ۳ ایستگاه استقبال از زائران پیاده دهه آخر صفر

به گزارش قدس آنلاین، ناصر سرگلزایی ابراز کرد: جمعی از پزشکان و پرستاران و همچنین خادم‌یاران سلامت دارالشفای امام رضا(ع) همراه با دارو و تجهیزات در راستای ارائه خدمات پزشکی از صبح جمعه، سوم آبان ۱۳۹۸ تا شامگاه سه‌شنبه هفتم آبان ماه در سه ایستگاه استقبال از زائران پیاده رضوی حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: خادم‌یاران سلامت دارالشفای امام رضا(ع) در این مدت از ساعت ۸ تا ۲۰ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده رضوی مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی واقع در بلوار فردوسی، تقاطع خیام مشهد خدمات پزشکی سرپایی و دارویی به زائران ارائه می‌کنند.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: همچنین گروه پزشکی این مؤسسه درمانی در ۲ ایستگاه صلواتی خدام آستان قدس رضوی در مسیر جاده سرخس و ملک آباد به ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده می‎پردازند.
لازم به ذکر است، مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی علاوه بر پذیرش بیماران اورژانسی در پایگاه‌های فوریت پزشکی حرم مطهر رضوی و ارائه خدمات متنوع درمانی به بیماران ایرانی و غیرایرانی در دارالشفاء امام رضا(ع)، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود و همکاری خادمیاران سلامت رضوی در مناسبت‌های مختلف در ایستگاه‌های سیار به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها