گفته می‌شود علایق حمیداوی به حوزه تصمیم گیری سبب شده یحیی به شدت دلخور شود چون وی به واسطه تجربه بازیگری در فوتبال آبادان اعتقاد دارد در حوزه فنی هم صاحب نظر است اما گل محمدی با این مسئله کنار نمی آید.

قدس آنلاین:  از چهره عصبانی و به هم ریخته فرهاد حمیداوی پس از ناکامی شهرخودرو مقابل نفت مسجد سلیمان و حذف تیم از چرخه مسابقات حذفی کاملاً پیدا بود. مالک شهرخودرو زیاد از شرایط راضی نیست، شاید به همین دلیل بود که وی مثل همیشه داخل رختکن تیم نرفت و بلافاصله پس از پایان بازی ورزشگاه امام رضا (ع) را ترک کرد.

با وجود اعتراف یحیی گل محمدی به عملکرد نامناسب تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان وعذرخواهی از هواداران، کاملا مشخص بود اوضاع زیاد ایده آل نیست. آنالیز چهره درهم بازیکنان شهرخودرو زمان خروج از رختکن و عبور از میکس زون ورزشگاه حکایت از این داشت فضا مثل همیشه نیست.

با از سرگیری دوباره مسابقات لیگ برتر تیم گل محمدی مقابل ذوب آهن در بازی بیرون از خانه موفق شد به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست پیدا کند اما انگار قرار نبود مشکلات درونی شهرخودرو با این پیروزی تمام شود. گل محمدی پس از پیروزی تیمش با چهره‌ای عبوس وارد رختکن شد و در اقدامی غیر منتظره با بازیکنانش و همکاران خود خداحافظی کرد تا به این ترتیب رفتار مالک باشگاه را تلافی کند!

با تلاش مسئولان باشگاه خبر خداحافظی به بیرون درز پیدا نمی کند اما پس از دو روز حالا خبر خداحافظی یحیی به تیتر یک رسانه‌های خبری تبدیل می‌شود تا پرده از مشکلات داخلی این باشگاه برداشته شود. تمرینات شهرخودرو به حالت تعطیل درآمده است تا همه چیز در ابهام باقی بماند. البته سیاست جالبی در این پروژه در نظر گرفته شده که علت تعطیلی تمرینات شهر خودرو قهر یحیی گل محمدی نیست بلکه لغو بازی هفته نهم این تیم برابر گل گهر سیرجان به دلیل همزمانی با ایام عزاداری دهه آخر صفر عامل این اتفاق بوده است.

*دخالت‌های مالک

گفته می‌شود علایق حمیداوی به حوزه تصمیم گیری سبب شده یحیی به شدت دلخور شود چون وی به واسطه تجربه بازیگری در فوتبال آبادان اعتقاد دارد در حوزه فنی هم صاحب نظر است اما گل محمدی با این مسئله کنار نمی آید.

یکی دیگر از اتفاقات که سبب بروز این اختلاف شده، اصرار بیش از اندازه به حضور برخی بازیکنان در ترکیب تیم است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی این مسئله را به عنوان خط قرمز خود قلمداد کرده و معتقد است به هیچ وجه زیر بار این مسئله نخواهد رفت. ولی رفاقت حمیداوی با برخی بازیکنان بزرگ تیم از حمله ستاره‌های تازه وارد با این مسئله منافات دارد.

*مشکل مالی

جدا از این مسائل نباید از موضوع امتیاز گرفتن مالی گل محمدی نیز غافل ماند. یحیی که از ابتدای فصل به نظر هنوز دریافتی قابل توجهی نداشته است، با این راهکار به دنبال وصول مطالبات خود است از این رو تاکنون ماجرای دلخوری اش را تکذیب نکرده است تا شاید بخشی از رقم قرارداد سنگینش را وصول کند.

*تکذیب جدایی

منابع خبری نزدیک به باشگاه مدعی هستند اخبار منتشر شده مبنی بر جدایی قریب الوقوع گل محمدی و پیوستن او به باشگاه‌های دیگر اصلاً مطرح نیست اما باید اختلافات و کدورت‌ها میان او و حمیداوی برطرف شود تا دوباره آسمان روابط سرمربی و مالک آفتابی شود.

برچسب‌ها