قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیاری از خانواده‌های مشهدی در این ایام مهیای میزبانی و خدمت به زائرین شده اند و در این بین وظیفه ستاد خدمت رسانی به زائرین آستان قدس رضوی و پویش‌های مردمی برقراری ارتباط میان خادم و مخدوم است.

وظیفه ستاد خدمت‌رسانی به زائرین و پویش‌های مردمی برقراری ارتباط میان خادم و مخدوم است

به گزارش قدس آنلاین  مصطفی خاکسار قهرودی صبح جمعه در بازدید از محل ستاد خدمت رسانی به زائرین پیاده دهه آخر صفر آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای مناسب و شرایط خوبی در این ستاد برای ساماندهی جریان خدمت ایجاد شده و زائران می‌توانند در این ایام از امکانات و خدمات ارائه شده استفاده کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حضور بالغ بر پنج میلیون نفر زائر در خراسان رضوی در ایام دهه پایانی صفر گفت: مشهدی‌ها با آمادگی و عشق و علاقه به زائران این شهر خدمت رسانی می‌کنند و برای ساماندهی این جریان نیز برنامه خوبی در مشهد راه اندازی شده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت است.
وی بیان کرد: مشهدی‌ها نسبت به خدمت رسانی به زائران احساس مسئولیت داشته و برای رسیدگی به نیازهای آنها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. در این میان آستان قدس رضوی نیز بخشی از این جمعیت مشتاق را ساماندهی خواهد کرد.
خاکسار با اشاره به حضور خادمیاران رضوی از ۱۶ استان کشور در دهه آخر صفر، ادامه داد: بالغ بر ۴ هزار هیئت مذهبی نیز جهت کمک رسانی به زائران به مشهد خواهند آمد که در بخش های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به برگزاری "پویش منزل من هم زئر سراست" در این ایام خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌های مشهدی مهیای میزانی و خدمت شده اند و حتی برخی از افراد برای کمک به مشکل اسکان، منازل شخصی خود را در اختیار زائران قرار می دهند. در این بین وظیفه ستاد خدمت رسانی و پویش‌های مردمی که راه اندازی شده برقراری ارتباط میان خادم و مخدوم است.
وی عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر در مناسبت‌های پیش رو برگزار می‌شود که اغلب آنها برای شب و روز شهادت امام رضا(علیه السلام) در نظر گرفته شده است. برنامه‌های متعدد تبلیغی، فرهنگی، هنری مانند نمایش‌های خیابانی در محله‌های مختلف و نظایر این موارد نیز در چند روز آتی برای ترویج سیره رضوی و فرهنگ میزبانی اجرا می شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های ستاد خدمت رسانی به زائرین پیاده گفت: افراد با توانایی‌های مختلف در ستاد ساماندهی خادمیاران افتخاری ثبت نام کرده و حسب نوع خدمتی که می توانند ارائه نمایند در یکی از حوزه های خدمتی قرار می گیرند و سپس براساس نیاز ایستگاه ها، به محل های خدمتی اعزام می شوند.

برچسب‌ها