دبیر دومین جشنواره فیلم مستند بهشت از برگزاری اردوی مستندسازی این دوره از جشنواره درروزهای پنجم و ششم آبان ماه در در مشهد و مسیرهای زائران پیاده خبر داد.

مستندسازان در مسیر زائران پیاده



به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مصطفی یوسف‌زاده گفت: دبیرخانه دومین جشنواره فیلم مستند بهشت این اردوی مستندسازی را در راستای اهداف خود و به منظور استفاده شایسته مستندسازان از فضای زائران پیاده رضوی و ارتباط بهتر با موضوع مرتبط با جشنواره برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به نام‌نویسی در اردوی مستندسازی جشنواره فیلم مستند بهشت تا دوم آبان ماه سال جاری فرصت داشتند که مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، شماره تماس، شهر محل سکونت و فیلموگرافی خود را به دبیرخانه بفرستند و پس از بررسی رزومه متقاضیان، اسامی راه‌یافتگان به این اردو اعلام شد.
یوسف‌زاده با بیان اینکه اسکان و تغذیه شرکت‌کنندگان اردو در مشهد به عهده این جشنواره است، خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این اردو برای مستندسازان موثر واقع شود و آثار تصویری خوبی توسط شرکت کنندگان این اردو تولید شود.
نخستین جشنواره فیلم مستند بهشت، سال گذشته از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد و فراخوان دومین دوره آن نیز به زودی از طرف این مؤسسه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها