هواوی یک مچ بند ورزشی هوشمند جدید با نام بند 4 را در بازار چین راه اندازی کرده است.

 مچ بند ورزشی هوشمند هوآوی با نمایشگر رنگی راه‌اندازی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هواوی یک مچ بند ورزشی هوشمند جدید با نام بند 4 را در بازار چین راه اندازی کرده است، این گجت پوشیدنی فقط چند روز پس از انتشار Honor Band 5i معرفی شده است که دارای یک شارژر پلاگین USB و نمایشگر رنگی است.

این دو مچ بند در اکثر جنبه ها یکسان هستند و آنها نیازی به حمل شارژر جداگانه ندارند. این دو مچ بند هوشمند اختلافات کوچکی در طراحی دارند ، در حالی که Honor Band 5i دارای یک دکمه خانه دایره‌ای است ، Huawei Band 4 به جای آن یک کلید قرصی شکل ایجاد می‌کند و هر دو مچ بند هوشمند در چین در همان تاریخ به بازار می‌روند.

مشخصات Huawei Band 4

هواوی بند 4 صفحه نمایش رنگی TFT 0.96 اینچی با رزولوشن 80 در 160 پیکسلی را نشان می‌دهد، همانطور که در بالا گفته شد ، یک دکمه خانگی قرصی شکل زیر صفحه نمایش وجود دارد و این گجت پوشیدنی تا 50 متر نیز ضد آب است. این گجت هوشمند می تواند با رقیبان خود در این بازار مانند MI Band 3 رقابت کند.

Huawei Band 4 در کنار Xiaomi Mi Band 3

اطلاعاتی مانند داده‌های فعالیت، اعلان‌ها، زمان، تاریخ و موارد دیگر در صفحه نمایش داده می‌شوند، امکاناتی مانند نظارت بر ضربان قلب و نظارت بر خواب نیز در این مچ بند هوشمند قرار دارد. این مچ بند هوشمند همچنین می‌تواند فعالیت‌های بدنی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و موارد دیگر را ردیابی کند.

Honor Band 4 با گوشی‌های دارای اندروید 4.4 و iOS 9.0 و بالاتر سازگار است. از لحاظ اتصال، این مچ بند بلوتوث 4.2 ارائه می‌دهد اما فاقد NFC است. با جدا کردن بند، کانکتور USB-A قابل دسترسی است و می‌تواند به هر درگاه شارژ معمولی وصل شود. این مچ بند هوشمند یک باتری 91 میلی آمپر ساعتی، دقیقاً مانند Honor Band 5i دارد و هواوی ادعا می‌کند که این باتری با یک بار شارژ تا حداکثر نه روز آماده به کار است.

قیمت و در دسترس بودن  Huawei Band 4

هواوی بند 4 در سه رنگ Amber Sunrise ، Graphite Black و Sakura Pink راه اندازی شده است، در چین این گجت پوشیدنی (~ Rs 1,999) هزینه دارد و از اول نوامبر به فروش می‌رسد، پیش بینی می‌شود از اواسط نوامبر عرضه جهانی آن آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها