رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از همه شهروندان و مدیران دعوت می‌کنم از عرصه میدان شهدا بازدید کنند، امسال شرایط مناسبی در عرصه میدان شهدا فراهم شده است.

امسال شرایط مناسبی در عرصه میدان شهدا فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا حیدری، در بازدید از ایستگاه استقبال از زائر میدان شهدا گفت:حجم و حضور زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) سال به سال در حال افزایش بوده و فضای ملکوتی و عاشقانه‌ای در عرصه میدان شهدا حاکم است.

وی افزود:از همه شهروندان و مدیران دستگاه‌ها دعوت می‌کنم تا از عرصه میدان شهدا بازدید کنند و جلوه‌های ایثار، فداکاری، عشق و ارادت به اهل بیت(ع) را ببینند که کامل، برجسته و نمایان است. مردم و موکب‌هایی که از شهرستان‌های دیگر کشور آمدند و افرادی که داوطلبانه و عاشقانه خدمت می‌کنند، فراتر از ما در شورا و شهرداری نقش‌آفرینی کرده و ما تنها زمینه و بستر را فراهم کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد:مهم‌ترین ویژگی قابل توجه و آنچه در مدیریت شهری به آن تاکید داریم، این است که وجه مردمی بزرگداشت‌ها و مناسبت‌ها حفظ شود. می‌توان جلوه‌های حضور مردم را در میدان شهدا حس کرد.

حیدری افزود: موجی از عشق، ارادت، احساسات و عواطف نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) موج می‌زند و من از همه شهروندان دعوت می‌کنم که در عرصه میدان شهدا حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد فضای همدلانه و فداکارانه باشند.

وی گفت: در مقایسه با سال گذشته اکنون شرایط مناسب‌تری در میدان شهدا فراهم شده و به شکل مناسب و زیبایی غرغه‌ها آراسته شده است. معاونت گردشگری کار خوبی را انجام دادند.

ایلنا

برچسب‌ها