مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: تاکنون، از محل مبالغ نذورات قرآن در طرح «نذر بهشتی»، ۱۰ هزار جلد قرآن تولید شده است.

تولید ۱۰ هزار جلد قرآن از محل نذورات در طرح «نذر بهشتی»

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فرزانه افزود: در سال گذشته ۸ هزار جلد قرآن کریم به همت این موسسه تولید و تحویل آستان قدس رضوی شده است و به تازگی نیز ۲ هزار جلد قرآن تولید شده که تا پایان ماه صفر به آستان قدس رضوی تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به‌ دیگر اقدامات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ نذر و وقف در حوزه قرآن کریم، ادامه داد: در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌ مناسبت‌های خاص، برنامه‌ محوری «نذر بهشتی» در راستای توسعه فرهنگ وقف و نذر برای قرآن کریم ویژه زائران بارگاه منور رضوی اجرا شد.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی بیان کرد: اقدام دیگر این موسسه در ایام پایانی ماه صفر، مشارکت در استفاده از بستر توزیع محصولات فرهنگی سایر مجموعه‌های وابسته به‌آستان قدس رضوی بود که این اقدام نیز با هدف برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی نماد «نذر بهشتی» صورت پذیرفت.

فرزانه افزود: استفاده از فضای مولتی مدیا، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس رضوی، حضور در فروشگاه‌های محصولات رضوی، حضور در موکب‌های استقبال از زائرین پیاده و محل ورود مسافران و زائران در مبادی ورودی شهر مشهد و حضور مستقیم در اجتماع بزرگ روز شهادت امام رضا(ع) از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر توسط این مؤسسه است.

طرح «نذر بهشتی» با همکاری اداره نذورات آستان قدس رضوی انجام می‌شود و در قالب آن، قرآن‌های وقف شده و نذری در دو بخش با توجه به ‌نیت واقفان و نذرکنندگان برای حرم رضوی و سایر بقاع متبرکه دریافت می‌شود.

علاقه‌مندان به ‌انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به ‌دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* در تلفن همراه و سامانه وقف و نذر رضوی به ‌آدرس nazr.razavi.ir  مراجعه کرده، همچنین با شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به ‌شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت داشته باشند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها