همدان _فرمانده انتظامی استان همدان گفت :در شهرستان اسداباد کالای قاچاق میلیاردیکشف شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اسداباد
به گزارش قدس انلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سردار کامرانی صالح فرمانده انتطامی استان همدان اظهار کرد: تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای کالا شبانه و به صورت کاروانی، قصد انتقال کالای قاچاق از طریق محور اسدآباد-قروه از طرف استان های جنوبی به سمت غرب کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
کامرانی صالح افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان با همکاری رده های انتظامی در قالب اکیپ هایی با استقرار ایست و بازرسی مقطعی در محور مذکور، به گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
وی بیان کرد: سرانجام پس از یک تعقیب و مراقبت ۷ ساعته،  خودروهای سواری حامل کالای قاچاق شناسایی و با اتخاذ تدابیر پلیسی متوقف شدند.
 کامرانی صالح افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲۰۷ طاقه پارچه خارجی، ۸ دستگاه جارو برقی خارجی و شارژی و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و ۸ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق توقیف و ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.
وی با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان، ۷میلیارد ریال برآورد شده ، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویتی های ماموریتی پلیس برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می باشد، گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها