جانشین فرمانده پلیس‌ راه خراسان رضوی، با بیان اینکه ترافیک در ورودی‌های مشهد پرحجم است، گفت: رانندگان حتما فاصله مناسب با زائران پیاده داشته باشند، با دقت از حریم زائران عبور کنند و در صورت خستگی، از رانندگی دست کشیده و استراحت کنند.

ترافیک در ورودی‌های مشهد پرحجم است/ رانندگان با دقت از حریم زائران پیاده عبور کنند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش در خصوص وضعیت  ترافیکی محورهای خراسان رضوی اظهار داشت: ترافیک در ورودی مشهد از ابتدای صبح پرحجم است، زائران پیاده هم در فاصله ۳۰ کیلومتری مشهد از محورهای قدیم نیشابور، فریمان، شمال و محور کلات در حال وارد شدن هستند؛ در محور کلات نیز چهار یا پنج هیأت ۶۰۰ نفری در حال وارد شدن به مشهد هستند که بر حجم ورودی‌های مشهد اضافه می‌کند.

وی همچنین از کشته شدن دو تن و مجروحیت یک نفر دیگر در محور نیشابور به مشهد خبر داد و علت اصلی این تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

جانشین فرمانده پلیس‌ راه خراسان رضوی افزود: با توجه به محدودیت هایی که در محورهای خراسان رضوی داریم، متاسفانه در محور کلات به علت سرعت زیاد و رعایت نکردن سرعت مطمئنه تریلی حامل مواد سوختی و بنزین با کوه برخورد کرد و راننده در آتش سوزی، فوت شد.

احسان‌بخش خاطرنشان کرد: رانندگان حتما فاصله مناسب با زائران پیاده داشته باشند، با دقت از حریم زائران عبور کنند، حتما توجه داشته باشند و در صورت خستگی از رانندگی دست بکشند و به توصیه های پلیس بیشتر توجه کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها