فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری سارق موتور کولرهای آبی و کشف ۳۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۳۸ فقره سرقت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غلام محمد قهستانی گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت موتور و دینام کولرهای آبی در سطح شهر تربت جام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود: ماموران کلانتری ۱۱، با انجام اقدامات پلیسی و گشت های نامحسوس موفق شدند، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ قهستانی افزود: متهم در تحقیقات اولیه که توسط ماموران تجسس کلانتری۱۱ انجام گرفت به ۲۸ فقره سرقت موتور و دینام کولرهای آبی در سطح شهر "تربت جام" اقرار و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی موتور کولر کشف و تحویل مال باختگان شد و سپس جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت جام تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت دیگر موتور و دینام کولرهای آبی نیز اعتراف کرده است.

وی درخصوص شیوه سرقت متهم، گفت: سارق که شاگرد کولرسازی بوده پس از سرویس کولرهای شهروندان محل های بدون دوربین مداربسته و مجاور ساختمان های نیمه کاره را انتخاب و با عبور از پشت بام اقدام به سرقت لوازم کولر می کرد.

سرهنگ قهستانی افزود: مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها