معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: محور رباط خاکستری مسیر نیشابور در محدوده ۱۷ کیلومتری مشهد یکی از محورهایی است که شهرداری با تمام امکانات به زائران پیاده خدمت می‌کند.

شهرداری با تمام توان به زائران پیاده خدمت‌رسانی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از موکب امام‌هادی(ع) در محور نیشابور، اظهار کرد: علاوه بر این محور، ۶ محور دیگر در سرخس، کلات، فریمان و محور جاده قدیم و جدید قوچان را نیز تحت پوشش داریم. در این محورها  نظافت و پاکسازی، ایمنی از طریق آتش‌نشانی و ایستگاه‌های صلواتی داریم و در آن‌ها ارائه خدمت می‌شود.

وی افزود: عمدتا ایستگاه‌هایی که نصب شده با مشارکت مردمی تاسیس شده است؛ یعنی زیرساخت‌ها از طریق شهرداری فراهم شده است و خود مردم در اجرا و خدماتی که ارائه می‌شود نقش دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: ما از یک هفته گذشته  پاکسازی محورها را داشتیم و به دلیل نظافت سنگین این بخش‌ها به صورت دو شیفت یا سه شیفت این کار انجام گرفته است. در حال حاضر علاوه بر نیروهای ثابت بیش از ۴۰ نفر نیروی مستقر داریم که با چهارچرخه هایی به صورت ثابت در مسیرها ارائه خدمات می‌کنند. هم‌چنین ماشین‌آلات رفت و روب ما در محورها و مخصوصا محور جاده قدیم و جدید قوچان و جاده نیشابور ارائه خدمت می‌کنند.

یعقوبی ادامه داد: در ایستگاه‌هایی که گاهی خدمات با تاخیر ارائه می‌شود ایستگاه‌های مستقر داریم که به صورت منظم از ایستگاه‌های صلواتی و محل‌های اسکان در حال بازدید هستند تا نکات ایمنی لازم در این محورها  انجام گیرد.

وی بیان کرد: به دلیل مشارکت خوبی که از سمت مردم و حتی دیگر شهرها برای ارائه خدمات در این مسیرها داشته‌ایم بسیار خشنودیم. برخی از افراد اعلام آمادگی کردند که در کنار پاکبانان ما در قالب پاک‌یار، نظافت را انجام دهند، در بخش نذورات نیز مردم از مشهد و شهرهای مختلف استقبال کردند و در واقع ارائه خدمات به خوبی انجام گرفته است. همچنین خدمات به زائران تا زمانی که مسیر به صورت کامل پاکسازی شود ارائه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها