خراسان شمالی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید تا میدان قائم(عج) خبر داد.

برگزاری اولین راهپیمایی ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، با اشاره به تحریم های نظام سلطه از ابتدای انقلاب افزود: پیشرفت ها و آبادانی هایی که در طول این ۴۰ سال در مقایسه با کشور های همسایه در ایران صورت گرفت به برکت انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: تحریم های ظالمانه و موضع گیری های بعد از برجام آمریکا علیه ایران موجب شد که همه افراد با هر گرایش سیاسی به این نتیجه برسند که تنها راه نجات کشور توجه به ظرفیت های داخلی کشور است و تصور اینکه با نگاه به بیرون می توان به آبادانی رسید را از بین برد.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به تبلیغات دشمن در حوزه تحریم ها بیان داشت: ۱۳ آبان امسال دارای شرایط ویژه ای است، از طرفی باید تکمیل کننده ۱۳ آبان سال گذشته و حضور پرشور مردم باشد و از طرفی هم اولین ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید واقعیت های استکبار را به نسل امروز منتقل کنیم افزود:مقابله با استکبار صرفا یک عمل سیاسی نیست بلکه یک امر منطقی و عقلانی است و همان طور که در طول تاریخ هر زمانی جامعه ای به ظالم و مستکبری اعتماد کرد مورد ظلم واقع شدند؛ باید برای نسل امروز تشریح کرد که پیشرفت های کشور در سایه استقلال فکری و سیاسی است.

محمد علی سالاری افزود: یکی از برنامه های ویژه در ۱۳ آبان امسال مسابقه نقاشی دانش آموزی با عنوان "افول آمریکا" است که در سطح مدارس شهرستان بجنورد اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها