خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با ابراز گلایه از بی توجهی صنایع و بخش خصوصی استان نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود، گفت: آنان از امکانات و تجهیزات استان استفاده می کنند اما نگاهی به مسئولیت اجتماعی خود نداشته و تنها مشکلاتشان برای مردم است.

صنایع استان توجهی به مسئولیت اجتماعی خود ندارند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی اظهار داشت: برخی فکر می کنند توسعه نوبتی است اما بنده اعتقاد دارم توسعه اولویت دارد اما نوبتی نیست.

وی ادامه داد: عده ای در استان فکر می کنند چون هنوز مشکلات حوزه اشتغال، حمل و نقل و ... وجود دارد نوبت توسعه ورزش نیست اما سوال بنده از آنان این است آیا اینگونه مشکلات در استان هایی که تیم های مختلف ورزشی دارند وجود ندارد؟

شجاعی گفت: ورزش در خراسان شمالی از دید برخی باید منتظر انجام خیلی کارهای دیگر باشد و دیده نشده است در حالی که مگر می شود ورزش را تعطیل کرد؟

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه در ورزش کشور باید قد بکشیم، افزود: بنده اهل نوبت ایستادن نیستم چرا که می دانم استان اگر بخواهد در نوبت بماند باید سال های طولانی در صف باشد.

شجاعی گفت: صنایع استان از نظر مسئولیت اجتماعی وضعیت خوبی ندارند و آنان باید متوجه باشند استان به مانند یک خانه بزرگ است که مردم صاحب اصلی آن هستند و باید نگاه مدیریتی بخش خصوصی استان نسبت به مسئولیت اجتماعی خود تغییر کند و نسبت به مردم پاسخگو باشند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: استعدادهای ورزشی استان باید شناسایی و تقویت شوند و با تامین منابع مالی مناسب و توجه به اولویت ها و هزینه درست اعتبارات، پرورش قهرمانان ورزشی در استان راه اندازی شود.

برچسب‌ها