گزارش های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ مشغول کار روی تلفن جدید سری S۱۰ با نام Galaxy S۱۰ Lite است.

مشخصات فنی Galaxy S۱۰ Lite سامسونگ فاش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ مشغول کار بر روی تلفن جدید سری S۱۰ با نام Galaxy S۱۰ Lite است، شایعات بسیار زیاد است که این گوشی در زیر Galaxy S۱۰e ارزیابی خواهد شد. گزارش های گذشته حاکی از آن است که شماره مدل Galaxy S۱۰ Lite SM-G۷۷۰F است و اکنون همین دستگاه در پلت فرم Geekbench ظاهر شده است ، که نشان می دهد غول فناوری کره جنوبی در حال حاضر از نظر داخلی Galaxy S۱۰ Lite را آزمایش می‌کند.

لیست Geekbench جدا از آشکار کردن نمرات تک هسته ای و چند هسته ای آن در برنامه بنچمارک ، جزئیاتی را در مورد مشخصات گلکسی S۱۰ Lite فاش کرده است، این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای خود امتیاز ۷۴۲ و در تست چند هسته ای ۲۶۰۴ را به دست آورده و این گوشی با اندروید ۱۰ محک زده شده است.

همچنین از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۸۵۵ بهره می برد که دارای سرعت پایه ۱.۷۸ گیگاهرتز است و این لیست نشان می دهد که یکی از مدل‌های گلکسی S۱۰ Lite می تواند ۸ گیگابایت رم داشته باشد.

شایعات پیرامون گلکسی S۱۰ سامسونگ حاکی از این است که احتمالاً با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی وارد بازار خواهد شد، این گوشی می‌تواند در گزینه‌های رنگی مانند Prism Blue ، Prism White و Prism Black در دسترس باشد.

این دستگاه احتمالا به نمایشگر ۶.۷ اینچی sAMOLED مجهز است که وضوح کامل HD + را ارائه می‌دهد، Galaxy S۱۰ Lite ممکن است انرژی خود را از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی که می تواند پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵W را ارائه دهد ، دریافت کند.

برای گرفتن عکس های سلفی می توان این گوشی را به دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز کرد. در بخش عقب ، این گوشی هوشمند می‌تواند دارای یک سیستم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۱۲مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی باشد.

گمانه زنی شده که Galaxy S۱۰ Lite می تواند به عنوان Galaxy A۹۱ در برخی بازارها عرضه شود، سامسونگ در حال حاضر وجود دستگاه را تأیید نکرده است و این احتمال وجود دارد که شرکت، ممکن است آن را تا پایان سال جاری نیز راه اندازی کند.

نکته قابل توجه این است که گفته می‌شود، سامسونگ نیز بر روی گوشی هوشمند (Galaxy Note ۱۰ Lite SM-N۷۷۰F) هم کار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها