دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: به حمایت های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم و مهمترین مأموریت دادستانی مشهد تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی است.

تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی مهمترین اولویت دادستانی مشهد /دادستانی در اجرای قانون با هیچکس تعارف نخواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین درودی گفت: به حمایت های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم و اعتماد عمومی به قوه قضائیه را نتیجه تلاش مجاهدانه فرزندان ملت در این قوه خدمتگزار می دانیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تشریح سیاست های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی؛ مهمترین مأموریت جدید دادستانی مشهد را تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی دانست و گفت : دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای برنامه های کلی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور با عزمی جزم و روحیه ای جهادی جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد .
محمد حسین درودی در تشریح این برنامه ها گفت : دستگاه قضایی زمانی می تواند در امر پیشگیری از وقوع جرم ، احیای حقوق عمومی و مبارزه با فساد موفق باشد که حمایت آحاد مردم را داشته باشد و این امر در تکریم مردمی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند و نیز سرعت در رسیدگی قضایی همراه با دقت ، محقق خواهد شد .

وی ادامه داد : در موضوع کاهش جمعیت کیفری و همچنین بررسی علل و عوامل افزایش وقوع سرقت ها در سطح استان و بویژه شهرستان مشهد ؛ با فوریت این موارد در قالب کمیته های کارشناسی بررسی و سپس عملیاتی و اجرایی خواهد شد .
دادستان مشهد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و ریاست محترم قوه قضاییه در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع ، دادسرای مرکز استان کمافی السابق از تولیدکنندگان و صنعت گران و سرمایه گذاری مشروع حمایت و در جهت احیای حقوق عمومی و حفظ حقوق بیت المال با جدیت و قاطعیت ورود خواهیم کرد.

وی گفت: با دستور ریاست محترم کل دادگستری استان خراسان رضوی ، جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ، منابع طبیعی و حقوق عامه به صورت مستمر و فصلی برگزار و فعالیت اکیپ گشت مشترک این شورا نیز همچون گذشته فعال خواهد بود.
دادستان مرکز استان در پایان گفت: دادستانی در اجرای قانون با هیچکس تعارف نخواهد داشت و اجازه نخواهد داد که امنیت، آرامش و آسایش زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی مخدوش گردد .

برچسب‌ها