یزد - جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت : به مناسبت یوم الله ۱۳آبان ، راهپیمایی ۱۳آبان با حضورمردم ولایتمدار استان یزد در بیش از۶۰نقطه استان برگزار خواهد شد .

راهپیمایی ۱۳آبان در ۶۰ نقطه استان یزد برگزار خواهد شد

سعید زارع درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهاراداشت : راهپیمایی ۱۳آبان در بیش از۶۰ نقطه استان یزد برگزار خواهد شد که این مراسم در شهر یزد از ساعت ۹صبح از دو مسیرمیدان شهید بهشتی و میدان بعثت به سمت چهارراه شهدا برگزار و جحت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم خواهد بود.

 وی درخصوص برنامه های این روز افزود : را هپیمایی ۱۳آبان مختص دانش آموزان نیست و همه اقشار باید دراین مراسم حضور با شکوه و گسترده ای داشته باشند و ایران اسلامی موفقیت خود درعرصه های مختلف را مدیون پشتوانه عظیم مردمی است و به همین مناسبت ، ۳۰۰برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با موضوع استکبارستیزی درسطح ادارات، دانشگاه ها ،مدارس و مساجد برگزار خواهد شد . 

زارع با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : در این روز نباید تنها به حضور دانش آموزان در این مراسم اکتفا کنیم بلکه همه اقشار جامعه  باید با حضور حماسی خود انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند و اقشار مختلف با حضور دراین مراسم  دین خود را  نسبت به انقلاب و شهدا ادا نمایند.

زارع درخصوص ایاب و ذهاب شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳آبان تصریح کرد : هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوس رانی یزد صورت گرفته اما با توجه به درخواست های مدارس ، دانشگاه ها و حوزه ها ی علمیه برای حضور با شکوه و حداکثری در این مراسم ، متاسفانه اتوبوس رانی ظرفیت پوشش همگانی این مراسم را ندارد و لذا دارخواست داریم مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

انتهای پیام /

برچسب‌ها