شایعات حاکی از آن است که Xiaomi Mi CC۹ Pro به عنوان Xiaomi Mi Note ۱۰ در خارج از چین شناخته می‌شود.

شیائومی "Mi Note ۱۰" به طور رسمی در ۱۴ نوامبر معرفی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Xiaomi Mi CC۹ Pro که به سیستم دوربین لنز پنتا مجهز شده است ، در تاریخ ۵ نوامبر در چین معرفی خواهد شد، شایعات حاکی از آن است که این گوشی به عنوان Xiaomi Mi Note ۱۰ در خارج از چین شناخته می شود و تصویر به روز شده در صفحه های مجازی شیائومی لهستان نشان می‌دهد که Mi Note ۱۰ در ۱۴ نوامبر معرفی می‌شود.

اخیراً Mi Note ۱۰ و Mi CC۹ Pro هر دو در Geekbench مشاهده شدند، این لیست نشان داد که هر دو دارای کد "Tucana" بودند و همچنین Mi Note ۱۰ دارای همان سیستم دوربین لنز پنتا است که در Mi CC۹ Pro موجود است، از این رو می توان حدس زد که Mi Note ۱۰ یک نسخه بین‌المللی Mi CC۹ Pro خواهد بود.

سیستم دوربین لنز پنتا Mi ۱۰ دارای سنسور سامسونگ ISOCELL Bright HMX با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی ، لنز پریسکوپ ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال تا ۵۰ برابر ، لنز پرتره ۱۲ مگاپیکسلی ، ماوراء بنفش ۲۰ مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سیستم دوربین عقب به یک جفت فلش LED دوگانه مجهز است.

مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi Note ۱۰

Mi Note ۱۰ ممکن است با مشخصات مشابه Mi CC۹ Pro همراه باشد، Mi CC۹ Pro مجهز به پنل OLED ۶.۴۷ اینچی با حسگر اثر انگشت درون صفحه است، این پنل OLED خمیده با شکاف واترپلاستی است که وضوح کامل HD + را با اندازه ۱،۰۸۰ x ۲،۳۴۰ پیکسل تولید می کند. گزارش‌های متعدد ادعا کرده‌اند که Mi CC۹ Pro از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon ۷۳۰G ۸ نانومتر به همراه ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

Mi CC۹ Pro ممکن است در چین از نسخه های ۶۴ گیگابایتی ، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کند که دارای اسلات کارت میکرو اس دی نخواهد بود و Android ۹ Pie به همراه آخرین پوست MIUI ۱۱ روی دستگاه اجرا خواهد شد.

این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۵.۲۶۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود که قابلیت شارژ سریع ۳۰ وات را پشتیبانی می‌کند. طبق گفته شیائومی ، با شارژ تنها ۳۰ دقیقه گوشی می توانید ۵۸ درصد از عمر باتری را بدست آورید و در ۶۵ دقیقه باتری را می توانید کاملاً شارژ کنید.

مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi Note ۱۰ Pro

گواهینامه NBTC در مورد Mi Note ۱۰ در تایلند نشان داد که دارای مدل M۱۹۱۰F۴G است، همین پلتفرم فاش کرده بود که شماره مدل M۱۹۰F۴S متعلق به Mi Note ۱۰ Pro است. هنوز شیائومی ورود مدل Pro را تأیید نکرده است اما گمانه زنی شده که می تواند گوشی پرچمدار با پردازنده به روز Snapdragon ۸۵۵+ باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها