سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد هنوز در مورد فعالیت ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر به جمع بندی و تصمیم گیری نهایی نرسیده است.

عرضه ۲هزار دوچرخه نسل چهار در مشهد / شهرداری در مورد فعالیت ایستگاه های دوچرخه به جمع بندی نهایی نرسیده است

مجید بخت آزما  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شهرداری مشهد هنوز در مورد فعالیت ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر  و عقد قرار داد با پیمانکار جدید  یا انجام این کار از سوی خود شهرداری به جمع بندی و تصمیم گیری نهایی نرسیده است.

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: قرارداد پیمانکار قبلی به دلیل اینکه به تعهدات خود در  قبال ارائه خدمات به شهروندان در این ایستگاه ها علی رغم ارائه فرصت های چند باره عمل نکرد از طرف شهردار مشهد فسخ شد.

بخت آزما تصریح کرد: از طرفی ،نیروهای این پیمانکار هیچ گونه قرار داد استخدامی با شهرداری مشهد  ندارند ، بنابراین شهرداری وظیفه و تعهدی در قبال آنها ندارد و  در باره ادامه فعالیت و دریافت مطالبات  و حق و حقوق خود باید به  پیمانکار یعنی شرکت یحیی گستر تقاضا و مطالبه کنند و در این باره اگر با مسئله و مشکلی مواجه شدند به اداره کار مراجعه کنند.

وی ادامه داد:   یکی از مواردی که در شرایط جدید برای راه اندازی این ایستگاه ها مد نظر شهرداری می باشد تامین دوچرخه های نسل چهار است که شهروند برای استفاده از آنها نیاز به اپراتور ندارد و تمام فرآیند استفاده از این دوچرخه ها مبتنی بر نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی  است.

بخت آزما ادامه داد: همچنین در این نوع دوچرخه ها، شهروند از محل ها و مکان های مختلف قادر خواهد بود آنها را در اختیار داشته باشد و پس از استفاده، در هر منطقه از شهر  در چرخ بندهایی که قرار داده خواهد شد آنها را متصل کند.

سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: در ۲۲ بهمن ماه سال جاری در حدود ۲هزار دوچرخه نسل چهار در شهر مشهد برای استفاده شهروندان از سوی شهرداری  ارائه خواهد شد .

برچسب‌ها