گیلان- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه قضیه درگیری پرسنل بیمارستان رضوانشهر با بیمار و همراه آن در ۱۴ فروردین امسال رخ داده است گفت: این پرونده همچنان در حال بررسی بود و احکامی نیز صادر شده است.

واکنش دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ‌پخش یک فیلم در فضای مجازی/ ماجرا مربوط به ۷ ماه پیش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از علوم پزشکی گیلان ،مازیار محمدی در واکنش به پخش یکسری اخبار و فیلم در مورد ضرب و شتم و درگیری بین پرسنل بیمارستان رضوانشهر با بیمار و همراه او اظهار داشت: این ماجرا در تاریخ ۱۴ فروردین امسال اتفاق افتاده ‌و حتی مراجع ذی‌صلاح قضایی در مورد آن احکامی اولیه هم صادر کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه انتشار فیلم و اخبار مربوط به اتفاق بیمارستان رضوانشهر بعد از حدود ۷ ماه از زمان وقوع حادثه کمی سؤال برانگیز است عنوان کرد: در همان برهه از زمان که این اتفاق رخ داد پرونده و تمامی مستندات به مقام انتظامی و مقام ذی‌صلاح قضایی فرستاده شده است.

محمدی بررسی پرونده درگیری پیش‌آمده در بیمارستان رضوانشهر و صدور یکسری احکام اولیه توسط دستگاه قضایی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این‌گونه اتفاقات به هیچ عنوان مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی نیست اما بحث اینجا است که چرا و به چه علت هم‌اینک شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم آن کرده‌اند.

برچسب‌ها