البرز- سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز گفت : تشکیل بنیاد فرزانگان البرز فرصت ویژه ای در جهت استفاده از توانمندی و ظرفیت سالمندان متخصص وخبره در استان است.

بنیاد فرزانگان البرز به زودی آغاز به کار می‌کند

حسین فلاح نژاد در گفتگو با قدس آنلاین  با بیان اینکه کشور می‌تواند از توان و ظرفیت سالمندان در رسیدن به توسعه پایدار استفاده کند، افزود: باید با تلاش و فرهنگسازی نسبت به حذف باور ناتوانی سالمندان و نهادینه نمودن این باور که سالمندان ناتوان نیستند، تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا وبه منظور بهره مندی از نخبگان سالمند استان، بنیاد فرزانگان کارآفرین البرز به منظور افزایش مشارکت مدنی و اجتماعی این قشر و استفاده از توان و ظرفیت کارشناسی سالمندان نخبه در حوزه کارآفرینی در استان در دست راه اندازی است  ودر این راستا اولین جلسه هیات موسس بنیاد فرزانگان کارآفرین البرز روز شنبه گذشته برگزار شد.

فلاح نژاد اهداف بنیاد فرزانگان استان البرز را استفاده از ظرفیتهای کارآفرینان نخبه پیشکسوت برشمرد و خاطرنشان کرد:  اهداف تاسیس این بنیاد برای سالمندان شامل شناسایی سالمندان متخصص وپیشکسوتان خبره و تعیین ویژگی های کارآفرینی مستقل وسازمانی آنها، تحقیق در خصوص بازار کار وکارآفرینی ونیاز صنایع وسازمانها به مشاوران با تجربه و متخصص  آنها است.

وی تصریح کرد: ارائه آموزشهای تکمیلی به سالمندان متخصص در راستای مهارتهای کسب وکار، برنامه ریزی وطراحی کسب وکار مورد نیاز جامعه توسط سالمندان متخصص وپیشکسوت و موفق و نیز ارائه خدمات مشاوره ای به سازمانها از سوی سالمندان خبره وسایر موارد نیز در این راستا مدنظر است.

برچسب‌ها