گیلان - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اجرای موفق طرح ناظر یک در راستای مبارزه با بی حجابی، گفت: امیدواریم با تداوم چنین طرح هایی شاهد تاثیرات آن در جامعه باشیم لذا پیشنهاد می شود نیروی انتظامی با تشکیل اتاق فکری منجربه ریشه کنی پدیده شوم بی حجابی شود.

پیشنهاد تشکیل اتاق فکر مبارزه با پدیده بی حجابی در نیروی انتظامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در نظام اسلامی به عمق راهبردی نظام توجه دارد، اظهار کرد: حراست از ژئوپلتیک جمهوری اسلامی و حمایت و حراست از مرزهای عقیدتی نظام اسلامی عمق راهبردی ناجا است.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته نیروی انتظامی به عنوان تکیه گاه ملت ایران موفق عمل کرده و در عرصه های دیگر هم موفقیت های متعددی داشته است، افزود: نیروی انتظامی در حراست از آبراه های جهانی، مرزهای آبی و غیر زمینی کشور هم عملکرد موفقی داشته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حفاظت و حراست از مرزهای عقیدتی و ارزش های انقلاب اسلامی ماموریت اصلی پلیس است که برگرفته از متن جامعه اسلامی برای تمدن سازی است میطلبد همه قوا در کنار هم به حفظ و حراست از این ارزش ها بپردازند، گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته در دل قدرت های استکباری رعب ایجاد کند به برکت اقتدار نیروهای مسلح است.

امام جمعه رشت ادامه داد: عده ای در درون جامعه ما به جای حفاظت و تقویت از قوای مسلح، به بهانه رویکرد اقتصادی بسترسازی را مطرح می کنند ولی در حفاظت و حراست و حمایت مالی برای قوای مسلح کم می گذارند. امروز اگر نیروی انتظامی توانسته به حمایت و حفاظت از بپردازد به این دلیل است که از دل مردم برخواسته است.

وی با بیان اینکه امروز ارزش های انقلاب برگرفته از اسلام و قرآن است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راس هرم و عمق راهبردی نظام و مرزهای اعتقادی مردم تلاش می کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دیدار جمعی از دانش آموزان با مقام معظم رهبری در روز گذشته، گفت: ایشان روز گذشته در فرمایشات شان مسئله مذاکره با آمریکایی ها را تحریم کردند، چراکه اگر به غربی ها فرصت داده شود می خواهند در تمام امور داخلی کشور ما دخالت کنند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اجرای موفق طرح ناظر یک در راستای مبارزه با بی حجابی، تصریح کرد: طرح ناظر یک از موفق ترین طرح ها بوده که امیدواریم با تداوم چنین طرح هایی شاهد تاثیرات آن در جامعه باشیم، در این راستا پیشنهاد می شود نیروی انتظامی با تشکیل اتاق فکری با حضور روحانیون، سرداران و صاحب نظران منجربه ریشه کنی پدیده شوم بی حجابی شود.

برچسب‌ها