مازندران-نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت : سازش با آمریکا برای کشورمان هزینه های زیادی ایجاد می‌کند .

سازش با آمریکا هزینه های فراوانی دارد

به گزارش قدس آنلاین،نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت : سازش با آمریکا برای کشورمان هزینه های فراوانی  ایجاد می‌کند .

 حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی روز دوشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۱۳ آبان،  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ساری افزود : گفت وگو ، سازش و تسلیم در برابر آمریکا ثمره ای بجز فقر ، ناامنی ، استبداد ، نابودی ثروت ملی ، تفرقه و اختلاف به همراه نخواهد داشت مصائبی که کشورهای سازش کننده همچنین لیبی ، کره شمالی و کشورهای عربی آن را تجربه کردند .

وی ادامه داد : برای همین است که مقام معظم رهبری موضوع چالش با سازش را مطرح می کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از مقاومت ، ایستادگی و زیربار ستم نرفتن به عنوان راهکار و استراتژی دوم در مقابل با آمریکا نام برد و گفت : پیامد و آثار ناشی از این مقاومت را می توان در آزادی ، استقلال ، پیشرفت ، رفاه ، پیروزی ، شادی ، آرامش و رسیدن به کمال آحاد جامعه مشاهده کرد .

وی اضافه کرد : اگر با دید یک تاجر به موضوعات سازش و مقاومت نگاه کنیم بطور یقین مقاومت برای هر کشور و ملتی به صرفه تر است .

تویسرکانی تحقق راهبرد مقاومت را در انجام چند عمل دانست و گفت : وحدت و پرهیز از اختلاف سلیقه ها ، مهربانی و دستگیری از محرومان جامعه ، علم و دانش که در حال حاضر ملت ایران در سایه این نظام در بین کشورهای منطقه برتر است ، معنویت و ولایت از جمله این کارها است که باید در این زمینه به آن توسل بجوئیم و اقدام کنیم .

برچسب‌ها