سیستان وبلوچستان- امام جمعه خاش گفت: حضور پرشور و حماسی شیعه و سنی در این نقطه از ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال درسی بزرگ به استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار داد.

حضور پرشور شیعه و سنی در ۱۳ آبان درس بزرگی به استکبار جهانی داد

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه خاش گفت: حضور پرشور و حماسی شیعه و سنی در این نقطه از ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال درسی بزرگ به استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار داد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز دوشنبه در اجتماع راهپیمایان ۱۳ آبان خاش اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه و حماسی یوم الله ۱۳ آبان نماد انسجام، اتحاد و همدلی، تجلی غرور ملی و انقلابی ملت ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، ابهت و عظمت کشورمان را به دنیا نشان داد،ادامه داد: اقشار مختلف مردم ایران اعم از شیعه و سنی، فارس و بلوچ، قومیت‌ها و مذاهب مختلف با حضور در این راهپیمایی با شکوه مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکباری کوبیدند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در این راهپیمایی با شکوه به دنیا نشان دادند که در شرایط دشوار کشور همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام به عزت و سربلندی میهن اسلامی میاندیشند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: مردم شهرستان خاش نیز همگام با سایر هموطنان ایرانی اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها