مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شایعات انتقال باشگاه پدیده به استان دیگر صحت ندارد، چرا که این موضع به‌صورت صریح در توافق انتقال تیم لحاظ شده است.

انتقال سهمیه تیم شهر خودرو به استان دیگر شایعه است

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، گفت: اعتقاد من این است که باید خوب کار کنیم تا نقاط ضعف کمتر دیده شود و اگر نقاط ضعفی هم دیده می‌شود، باید با راهکار باشد البته گاهی حاشیه‌هایی وجود دارد که شیرینی ورزش به همین حاشیه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه اگر این حاشیه‌ها به نقد منصفانه تبدیل شود کمک شایانی می‌کند، اظهار کرد: بسیاری از مواقع از انتقادها بهره بردم، هر چند سال گذشته را خیلی سخت سپری کردیم اما با ارتباطات خوب با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها توانستیم بخش عمده‌ای از مشکلات خود را حل کنیم.

وی با اشاره به برقراری انضباط مالی خوب در هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان، افزود: در سال گذشته توانستیم عمده بدهی‌ها را پرداخت کنیم، بودجه خود را در حوزه ورزش و جوانان افزایش دهیم، اگر بودجه سال 97 را به ما بدهند قطعا بیشتر هم می‌شود و برای حمایت از برنامه جوانان و ورزش هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

فتاحی با بیان اینکه سال 96 اعتبار حوزه جوانان استان 400 میلیون تومان بود، تصریح کرد: در سال 97 این اعتبار نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان شد، 32 سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می‌کردند که در یک سال تعداد آن‌ها را به 86 نهاد رساندیم ضمن اینکه 735 نهاد را نیز ثبت نام کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت‌های مرتبط با بخش جوانان در حال برون سپاری است، عنوان کرد: ما در اداره نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اما احداث 11 خانه جوان در خراسان رضوی را در دستور کار خود قرار دادیم، تا پایان سال نیز به احتمال قوی 9 خانه با امکانات مورد نیاز در سراسر استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت فعالیت‌های سمن‌ها در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طلاق و اعتیاد، بیان کرد: این فعالیت‌ها توسط خود مردم صورت می‌گیرد و ما فقط در زمینه‌های مالی به آن‌ها کمک می‌کنیم، هرچه تعداد این سمن‌ها نیز بیشتر شود منابع مالی بیشتری جذب می‌شود.

فتاحی ادامه داد: از روز اول خدمت یکی از نقاط شناسایی شده بحث جایگاه ورزش خراسان رضوی بوده، امروز تیمی با عنوان منتخب خراسان رضوی وجود ندارد، همه تیم‌ها به باشگاه تبدیل شده‌اند و ما سعی داریم با حمایت‌های جانبی تیم‌های خوبی را روانه مسابقات کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص برخی شایعات مبنی بر انتقال سهمیه‌های باشگاهی خراسان رضوی به استان‌های دیگر، یادآور شد: شایعات انتقال باشگاه پدیده به استان دیگر صحت ندارد، چرا که این موضع به‌صورت صریح در توافق انتقال تیم لحاظ شده است.

وی با اشاره به وضعیت باشگاه پیام تصریح کرد: این تیم سال گذشته خیلی سریع شکل گرفت، چرا که در روزهای آخر سهمیه را کسب کردیم، با کمک شهرداری تیم تشکیل شد، ابتدا با نام شهرآرا شرکت کرد اما پس از چند هفته تیم به نام پیام مشهد انتقال پیدا کرد و در قالب باشگاه شرکت کرد، شهرداری اعتباری به تیم داد که بخشی از آن اعتبارات هنوز پرداخت نشده است.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها