تبریز - رزمایش اقتدار عاشورایی گردان های بیت المقدس و کوثر با هدف حفاظت از انقلاب اسلامی و منویات مقام رهبری، به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی در تبریز برگزار شد

 به گزارش قدس آنلاین؛ فرمانده سپاه امامت تبریز روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اجرای کلاس‌های عقیدتی، رزمی، تمرینات تاکتیکی، ارتقای سطح معنوی، بازبینی تمرین سناریوهای پیش‌بینی شده، امنیت پایدار، توانمندی حضور، امیدآفرینی و مایوس‌سازی دشمنان از اهداف این رزمایش بود.

سرهنگ حسن صفدری افزود: گردان‌های شرکت کننده در این رزمایش با آمادگی و قدرت تمام حضور یافته و  ادارات و نهادهایی مانند مخابرات، ادارات برق، گاز، آب، آتش‌نشانی، فوریت پزشکی، هلال احمر و شهرداری نیز در کنار این گردان ها شرکت کردندحضور داشتند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های عقیدتی، بصیرتی، آموزش‌های رزمی و امداد و نجات در رزمایش بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار داشت: ۳ گردان عملیات کنترل اغتشاشات و ناآرامی‌ها، عملیات تاخیری (ماموریت دفاعی)، امداد و نجات و مردم یاری نیز در این رزمایش به انجام رسید.

صفدری اصلی‌ترین هدف از برگزاری رزمایش فوق را ارتقای روحیه خودباوری، خداباوری و ولایت مداری و در کنار آن ارتقای توان رزمی دانست و گفت: تا آخرین نفس برای ایجاد امنیت پایدار پشت ولایت فقیه هستیم و هر کس علیه جمهوری اسلامی ایران حرکتی کند جواب پشیمان کننده‌ای خواهد گرفت.

برچسب‌ها