معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در طول برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد ۲۳ هزار قطعه بن در مجموع به ارزش ۱۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

 فروش ۱۱میلیارد ریال بن خرید در نمایشگاه کتاب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه گر اظهار کرد: هر یک از این بن‌ها با ۲۰ درصد تخفیف برای خرید کتاب ارائه شد که با احتساب ۲۰ درصد تخفیف نیز از سوی ناشران، هر کتاب در این نمایشگاه در مجموع با ۴۰ درصد تخفیف عرضه شد.

وی اظهار داشت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد با حضور ۷۳۰ ناشر داخلی و ۱۱ ناشر خارجی از هشتم تا ۱۵ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر دایر شد که در آن ناشران داخلی ۲۰۰ هزار عنوان کتاب و ناشران خارجی ۲۰ هزار عنوان کتاب را در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع عرضه کردند.

وی گفت: در این مدت از ۱۰ کتاب جدید مربوط به نویسندگان و ناشران مختلف شامل "رطل‌گری"، "مثنوی مولوی"، "امثال حکم"، "متولیان و نایب‌التولیه‌های آستان قدس رضوی"، "ماکسف"، "نیلوفرانه مهر"، "ما افسانه نبودیم"، "اطلس تاریخی ایران"، "آپ کتاب رسان"، "روان شناسی رشد" همراه با حضور نویسنده در "سرای اهل قلم" رونمایی شد.

تحفه گر افزود: در مجموع طی هفت روز برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد ۱۵۰ عنوان برنامه در قالب‌ها و موضوعات مختلف برگزار شد.

وی اظهار داشت: استقبال از این نمایشگاه مناسب بود و از ساعات اولیه برپایی آن شاهد حضور پرتعداد دوستداران کتاب بودیم بطوریکه نامناسب بودن شرایط جوی در این مدت نیز مانع حضور مردم در نمایشگاه نشد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها