شهردار مشهد گفت: به دنبال آن هستیم تا هفته‌ای یک پروژه را افتتاح کنیم.

هفته‌ای یک پروژه افتتاح خواهیم کرد
به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلایی در آیین بازگشایی خیابان خاقانی به بلوار نماز در جمع برخی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مسئولین شهرداری و مردم منطقه در خصوص برنامه شهرداری برای افتتاح پروژه‌های جدید اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی انجام شده در پنجشنبه هفته آینده ایستگاه الندشت با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به مدار اضافه خواهد شد و پس از آن ایستگاه کوهسنگی خواهد بود.

وی ادامه داد: در انتخاب پروژه اتصال خیابان خاقانی به بلوار نماز امنیت و خواست شهروندان برای ما مهم بوده است و همچنین ضرورت‌های توسعه‌ای که به آن توجه می‌کردیم اما شاید از همه مهم‌تر آینده‌ای است که برای فضای سبز محدوده می‌بینیم. نزدیک به ۴۳ هکتاری که در غرب بلوار تا اراضی راه و شهرسازی در بلوار نماز و ۵۰ هکتار بالا دست آن از اولویت‌های جدی ما است که به فضای سبز تبدیل شود.

شهردار مشهد اضافه کرد: در نظر داریم بخش جنوب بلوار نماز به عنوان فضای سبز برای کمربند جنوبی و بخش شمالی آن که در کنار این بخش بازگشایی شده است یک پارک مجهز و مجموعه نمونه‌ و لندمارک خیلی خوب شود.

کلایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با عزمی که در همه استان وجود خواهد داشت و همراهی آستان قدس رضوی با توافقاتی که بر روی اراضی جنوب این منطقه اتفاق خواهد افتاد فضای سبز مشهد را گسترش دهیم. با توجه به برنامه‌ای که در مجموعه فعالیت‌های خود در انتقال شبکه آب غیرشرب داریم، بتوانیم مجموع حدودا پنج میلیون متر مکعبی را که برای تکمیل شدن فضای سبز محدوده جنوب لازم است از پساب تامین کنیم تا هم از منابع آبی مشهد حفاظت کنیم و هم یک فضای سبز استثنائی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها